wallace: Gencallar Giyim' de %15 İndirim!!

Gencallar Giyim' de %15 İndirim!!




Çocukluğumun mağazası Gencallar Giyim' in Online Alışveriş Mağazası; uygun fiyatları, 50TL üzeri kargonun bedava olması ile beni inanılmaz mutlu etti.

Çocukken önlüğümü, spor ayakkabılarımı her zaman oradan almıştır annem. Her gittiğimde mutlu olmuşumdur. O zamanlar mağazalar çok ama çok azdı. Mağazanın büyük olması hep ilgimi çekiyordu. 

Gençliğimde parfüm almak için giderdim oraya. Çünkü her ürün ORJİNAL.

Şimdide online alışveriş mağazasından alışveriş yapıyorum. Ama mağazaya gitmeyi ihmal etmiyorum :)

Geçen gün gittiğimde online alışverişte tüm ürünlerde geçerli olan %15'lik indirim kuponunu gördüm. Tüm kuponlarda Kod aynı: GNC15

Kod 31.12.2013 tarihine kadar geçerli.
Keyifli alışverişler dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright © wallace Urang-kurai